נאור פתרונות אשראי

נאור פתרונות אשראי – הלוואות ללא ערבים וללא פקדונות

הצמיחה המטאורית של חברות אשראי ומימון חוץ בנקאיות רק עולה.תחומי הפעילות של החברות הללו, רק משתכללים וקיימת חדשנות רבה. גם אנשים מהמגזר הפרטי, ובמיוחד מגזר העסקי,הבינו כי כאשר הם צריכים תזרים מזומנים במהרה, הם פונים לחברות חוץ בנקאיות אמינות ומקצועיות, אשר פועלות שנים רבות כמו נאור פתרונות אשראי  אשר קיימת מזה 7 שנים מציעה שירות מקצועי וייעוץ. הצוות של החברה, מורכב מאנשי מקצוע שעבדו בחברות אשראי ובנקים ומכירים את המערכת על בוריה.ההלוואה ניתנת, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית, כך שלאחר שתמלאו טופס, הצוות יבדוק את הבקשה ותוך 3 שעות, תקבלו את ההלוואה שתתאים ליכולתכם, בריבית משתלמת והחזר חודשי קבוע.

  אז מהו בעצם אשראי חוץ בנקאי?

אשראי חוץ בנקאי, הוא למעשה הלוואה אשר ניתנת מחברות חוץ בנקאיות, משמע- חברה חיצונית ולא בנק. ממש כמו כל הלוואה, תהיינה עלויות נוספות, כמו עמלת פתיחת תיק, ריביות ולעיתים גם ייעוץ פיננסי, מה שמומלץ בחום, למי שמעוניין ליטול הלוואה באופן יעיל ומהיר, בלי הרבה המתנה מיותרת ובירוקרטיה. אנשים רבים פונים לאופציה הזו, היות והבנקים בשנים האחרונות מערימים קשיים, הבקשה להלוואה אורכת זמן רב וכן, לא כולם מעוניינים כי ההלוואה תיראה ב-BDI ובבנק שבו מתנהל חשבונם.יש הפונים לחברה מוכרת להלוואה ופתרונות אשראי חוץ בנקאיים, כאשר החברה היא בעלת מוניטין ורשימה של אלפי לקוחות מרוצים כגון נאור פתרונות אשראי.

אנו מעניקים ללקוחותינו חופש כלכלי

בעל חברת נאור פתרונות אשראי,פתח את החברה,על מנת להפחית מלקוחותיו את התלות בבנקים. המטרה של פתיחת החברה הייתה מתן חופש כלכלי ואוויר לנשימה, שזהו צו השעה בתקופה  האחרונה במיוחד, גם ללקוחות המגזר הפרטי וללקוחות המגזר העסקי. ידוע, כי הבנקים מבקשים ביטחונות  וערבים בהלוואות המבוקשות ע"י לקוחותיהם, מה שאינו קורה בחברה אמינה לפתרונות אשראי. הבדיקה שהחברה החוץ בנקאית תבצע, תספיק וכן, חברת נאור פתרונות אשראי, לא תבקש ערבים או ערבויות אחרות כמו נכסים. לרוב, מדובר על הלוואות לא גבוהות במיוחד, בסכום של עד 200,000 ש"ח, מה שמקל הן על הלקוחות והן על החברה המציעה פתרונות אשראי חוץ בנקאיים.

הידעתם?

לפי נתונים רשמיים, האשראי החוץ בנקאי, מהווה כ-50% מכלל האשראי העסקי במשק בארץ. גם עסקים קטנים ובינוניים התחילו ליהנות מהאופציה שהקלה עליהם את ההתנהלות הכלכלית. למעשה הבנקים כבר אינם השחקנים הראשיים במערכה, ורבים כבר  הבינו, כי גם אם קיבלו סירוב מהבנק אשר בו מתנהל חשבונם, תמיד יהיה לאן לפנות ולהתאים את ההלוואה מבחינת החזר התשלומים, כאשר מדובר על חברה ידועה שכבר סייעה לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים לכבות שריפות, להתקדם בעסק, או לסגור את האוברדראפט בבנק. חברות פתרון אשראי חוץ בנקאיות מהוות את הפתרון האולטימטיבי והיעיל ביותר.

אשראי

אשראי
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!