החזרי מס לשכירים – המסלול המהיר לקבלת החזרים על סך אלפי שקלים!

הליך החזרי מס לשכירים הפך פשוט למדי בשנים האחרונות. אך בכל זאת, ישנם שכירים רבים שאינם דורשים את כספי ההחזרים המגיעים להם. חוששים שגם אתם משלמים מיסים גבוהים וזכאים לקבלת החזרים? השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם.

בשורות הבאות נגע בכל הדגשים שיעזרו לכם לבחון את זכאותכם לקבלת החזרים. בין הדגשים שיובאו מטה:

  • היכרות עם הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרים.
  • היכרות עם מגוון נקודות הזיכוי השכיחות ביותר.
  • היכרות עם הסיבות השכיחות ביותר לפערי מס המזכים בקבלת החזרים.

 

השינויים הרבים בהליך בדיקת זכאות לקבלת החזרים – הכירו את השינויים המשמעותיים ביותר!

ראשית, חשוב להקדים כי הליך בדיקת הזכאות לקבלת החזרים עבר שינויים רבים בשנים האחרונות. אם עד לפני מספר שנים כלל הבודקים את זכאותם נדרשו להצטייד בטפסים רבים ולהמתין זמן רב בלא מעט תורים, הרי לנו שכיום המצב שונה בתכלית. רשויות המס חוללו שינוי מהותי וכיום ניתן להשלים את כל שלבי בדיקת הזכאות בהליך מקוון ופשוט במיוחד. אתם כבר לא נדרשים להצטייד בטפסים רבים להשלמת הבדיקה ובטח שלא לכלות את זמנכם בתורים ארוכים. מספר תעודת הזהות שלכם תאפשר לכם להשלים את הבדיקה בכל עת ומכל מקום שתרצו.

 

מתמודדים עם מורכבויות בקבלת ההחזרים? קרבי – חברה להחזרי מס היא התשובה עבורכם!

שנית, חשוב לדעת כי ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי סיוע בכל שלבי הליך קבלת החזרי מס לשכירים ולעצמאיים כאחד. אחת החברות הטובות ביותר בתחום היא חברת קרבי – חברה להחזרי מס. חברת קרבי – חברה להחזרי מס בוחרת עבור כל לקוחותיה את אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר להתמודדות מיטבית עם כל בעיה. מתמודדים עם קושי בהליך קבלת החזרי המס שלכם? חברת קרבי – חברה להחזרי מס תשמח להעמיד לרשותכם את כל שנות הניסיון שלה בתחום. לקוחות מרוצים רבים מדווחים על הליך פשוט למדי כשבסיומו הם קיבלו לחשבון הבנק הפרטי אלפי ואף עשרות אלפי שקלים החזרים.

 

כך תצליחו לעקוב אחרי כל ניכויי המס החודשיים שלכם – שיטת החישוב של רשות המיסים

שלישית, כדאי שתכירו את שיטת החישוב של רשויות המס. היכרות עם השיטה תאפשר לכם לעקוב מקרוב אחרי כל הניכויים החודשיים שלכם וכן להעריך אם אתם זכאים לקבלת החזרים. שיטת החישוב של רשויות המס מבוססת על הערכה מושכלת בלבד. רשויות המס מעריכות כמה כל עובד ירוויח במהלך השנה, ועל בסיס הערכה זו הן מחשבות את סך הניכוי השנתי. עובד שמרוויח כ 8,000 שקלים מידי חודש צפוי להרוויח כ 96,000 שקלים מידי שנה. השיטה פשוטה – הכפלה של השכר החודשי בסך חודשי העבודה. אך מה אם העובד לא השלים את כל חודשי השנה בעבודה או שמשכורתו קוצצה מסיבות שונות? במקרים אלה פעמים רבות נוצרים פערים המזכים רבים בקבלת החזרים.

 

רבים נמצאים זכאים לקבלת החזרים בגין אי ניצול של הנחות – הכירו את ההנחות של רשויות המס!

רביעית, חשוב לדעת כי מעבר לפערי המס שנגרמים כתוצאה ישירה של תשלום עודף, ישנם פערים רבין שנגרמים כתוצאה ישירה של אי ניצול זכויות. רשויות המס מעניקות מגוון רחב של נקודות זיכוי למגוון זכאים. נקודות הזיכוי הללו נועדו בכדי להקל בתשלומי המס ממגוון סיבות שונות. בין כלל נקודות הזיכוי השכיחות ביותר ניתן למנות נקודות זיכוי למסיימי לימודים אקדמיים, נקודות זיכוי למתגוררים באזור הפריפריה, נקודות זיכוי להורים לילדים עם צרכים מיוחדים, נקודות זיכוי למשלמי מזונות ועוד. כלל הנקודות הללו שוות אלפי שקלים בכל שנה וחשוב לדעת לנצל אותן. ישנם עובדים רבים הזכאים לנקודות זיכוי ללא ידיעתם, ולכן מומלץ לבדוק זאת ולוודא כי אתם אכן מקבלים את ההנחה המגיעה לכם. ניתן ליהנות משימוש במספר נקודות זיכוי במקביל ללא בעיה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!