ביטוח נסיעות לחול – מדוע עדיף לא לחכות עד לרגע האחרון?

ישראלים רבים נוהגים לתכנן את הנסיעה שלהם לחו"ל זמן רב לפני מועד הנסיעה. זה קורה כשמדובר על חופשות משפחתיות, נסיעה לצורך צפייה במשחק כדורגל או הופעה, נסיעה לכבוד השתתפות באירוע פרטי או אחר, ובוודאי כשמדובר על נסיעות אחרי צבא למשך מספר חודשים או מעבר לכך.

במסגרת תכנון הנסיעה, הם רוכשים כרטיסי טיסה בשביל לשריין את עצמם מקום, מזמינים חדרים בבית מלון ואם צריך, הם גם רוכשים כרטיסים לתחבורה ציבורית, שוכרים רכב, כרטיסים לאירועים ואתרים, מקומות בטיולים מאורגנים ועוד.

אחד הדברים שצריך להזמין מראש ולא לחכות לרגע האחרון לרכוש אותם, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח זה, חיוני עבור כל מי שיוצא את גבולות הארץ ומתכוון לשהות בחו"ל מספר ימים. במסגרת פוליסת הביטוח נהנים משלל כיסויים הקשורים להיבטים רפואיים במידה ויהיה צורך בכך (ביקור אצל רופא, רכישת תרופות, אשפוזים, צילומים, בדיקות, ניתוחים ועוד) וכן במקרים של אובדן או גניבת כבודה (חפצים) במידה ורוכשים את הכיסוי.

אנשים מעדיפים לחכות לרגע האחרון ולרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, יום או יומיים לפני שהם טסים. זה לא תמיד נכון ועדיף להימנע מכך. מוטב להזמין ביטוח מראש, גם אם מדובר על שבועות או חודשים לפני מועד הנסיעה.

יתרונות של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הרבה זמן לפני הנסיעה

היתרון הבולט של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מבעוד מועד הוא, אם חס וחלילה יהיה צורך לבטל את הנסיעה. אם נניח הנוסע חולה ועליו לבטל את הנסיעה, אזי שבהיעדר פוליסה, במקרים רבים הוא לא יוכל לקבל החזר כספי. אם הוא ירכוש פוליסה מראש הכוללת התייחסות למקרים של ביטול טיסה, אז הוא יוכל להשתמש באופציה זו ולקבל החזר בכפוף לתנאי הפוליסה כמובן.

יתרון אחר, חשוב לא פחות, הוא לוח הזמנים. אם מחכים לרגע האחרון, הרבה פעמים רוכשים פוליסה בלחץ זמן. בזמן שאם מחליטים לרכוש אותה שבועות או חודשים לפני מועד הנסיעה, אז אפשר לעשות את זה בצורה נוחה, אחרי שבוחנים את האופציות השונות, משווים ומחליטים איזו פוליסה המשתלמת ביותר.

לדוגמא, אפשר לעשות השוואת מחירים בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל של חברות שונות, ואז להחליט איזו פוליסה מציעה את הכיסויים המשתלמים ביותר ומספקת את התנאים הטובים והנוחים ביותר. למשל, אפשרות לקבל החזר כספי בו במקום, אפשרות לקבל סיוע רפואי אונליין דרך אפליקציה של החברה ועוד. יש יותר זמן לבדוק את הדברים ולראות מה מתאים.

קחו את הזמן ובינתיים כנסו ל-Wobi

הדרך המשתלמת ביותר לעשות השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לחו"ל ולרכוש את הביטוח האולטימטיבי, היא להיכנס לאתר של Wobi, לבקש הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן, ולרכוש את ההצעה הכי משתלמת אונליין בקלות ובמהירות. כך אפשר לרכוש פוליסה אטרקטיבית, הן במחיר והן מבחינת התנאים והכיסויים.

בשביל לעשות את התהליך בצורה נכונה, אל תחכו לרגע האחרון, תחקרו, תבדקו, תשוו ואז תקנו!

טיסה

טיסה
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!